Seznamte se, Bludička...

26.02.2012 21:26

Jmenuji se Bludička a na svět jsem se poprvé koukla 24.6.2009, když jsem opustila teplo bříška maminky Ave Tajgy Arimminum. Narodila jsem se v chovatelské stanici Srdcerváč u Daniely Čílové a bylo mi tam tuze dobře. Protože jsem se narodila poslední a navíc jediná fenka, začali mi říkat Bludička. Moji bráchové jsou skvělí, poslouchali mě a měli respekt, ještě aby ne. Jednou se na mě přijel podívat nějaký člověk, který mě chtěl přejmenovat na Kyru a odvezl si mě na Slovensko. Ze začátku jsem mu dělala naschvály, nutil mě totiž čůrat venku a nesměla jsem nic zničit, nakonec mi ale začal říkat Bludi a je mým nejlepším kamarádem. Jmenuje se Dušan a je to můj páníček. Od malička hodně cestuju, potkávám plno nových lidí, chodím na dlouhé výlety a momentálně bydlím v Prostějově, kde má můj páníček práci. Ráda ale jezdím pozlobit moje staršího bráchu Bárnyho (nechápu, proč má delší a černou srst...) do Nového Jičína, je boží, můžu ho kousat a trhat a mu se to líbí, je s ním prostě sranda.